
מאת: SEAT Blog | סיקור: אתר Seat media-center
על פי נתונים רשמיים:כ700,000 מבקרים וכ-10,000 עיתונאים פוקדים
את תערוכת הרכב בז'נבה-מספרים אלו הופכים את התערוכה לאחת מתערוכות הרכב הגדולות באירופה.
מה מסתתר מאחורי הדוכנים והמתחמים המרהיבים?
-אלו אותם המכוניות שנועדו לתפוס את תשומת הלב של כל אחד ואחת מהמבקרים.
מאות אנשי צוות בנו ועיצבו אזור של כל אחד מהמותגים המציגים בתערוכה,
אם להיות מדוייקים-את מתחם סיאט המשתרע על שטח של 1,000 מטרים רבועים
בנו למעלה מ-300 אנשי צוות וכ-10 חברות אספקה ממדינות שונות לקחו חלק בהכנת המתחם.
במהלך התערוכה הוצגו לראווה 12 כלי רכב בינהם סיאט לאון קופרה החדשה וסיאט MII בגרסת MANGO
על התערוכה עמלו למעלה מ-50 שעות של חזרות והכנות בין היתר: רקדנים,אנשי צוות טכניים והרכבה,
הגברה,ומסכים שכללו גם הופעות,
בימים ובשעות שקדמו לפתיחת התערוכה -מתחם סיאט ידע פעילות רבה בין השאר אנשי מקצוע
שהיו צריכים לתת מענה על איך לבלוט בתערוכה כאשר יש יותר מ-65 מסיבות עיתונאים ביום אחד,עם למעלה מ-150 דגמים חדשים שמוצגים בתערוכה,
-חודשים של עבודה קשה במהירות מסחררת-ואז ביום שלישי 4 במרץ בשעה 10:20 מאות עיתונאים נוהרים אל המתחם,
אחת הרקדניות חושפת את הסיאט MII החדש של מנגו,
ואז מגיע תורה של הגרסא החזקה והאימתנית של הליאון CUPRA לגנוב את ההצגה-עם מופע שנמשך רבע שעה.
לאחר יומיים בהם התערוכה הייתה פתוחה לעיתונאים בלבד-המופע המוטורי של ז'נבה פותח
את שעריו לציבור הרחב מכל העולם.
תמונות נוספות:








אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה